Kantinediensten

Indeling kantinediensten zaterdag

Iedere week zal er op de zaterdag kantinedienst gedraaid worden door de thuis spelende teams. De leiders dienen hier zelf een indeling van te maken. Mocht er achter het team reserve staan dan zal dit team moeten invallen bij een afgelasting van een team die staat ingedeeld. De leiders dienen dit zelf in de gaten te houden. Achter het team staat de tijd die men aanwezig behoord te zijn IN de kantine. Voor jeugd onder de 18 jaar is het niet toegestaan achter de bar te staan om kantinedienst te draaien.

Als men oefenwedstrijden / bekerwedstrijden en inhaalwedstrijden speelt dient men zelf alles te regelen. Deze regel geldt voor ALLE teams.

Leiders van de laatst gespeelde wedstrijd horen zorg te dragen voor het netjes en schoon achter laten van de kantine en kleedkamers en dat alles wordt afgesloten.

Vanaf heden zal er op de zaterdag een bestuurslid bestuursdienst draaien en de verantwoordelijkheid voor openen en afsluiten mede op zich nemen.

De telefoonnummers staan op de site onder het kopje bestuur.

Op de zaterdagen dat er bij Nieuw Roden het ’toernooi’ voor de mini’s zal worden gespeeld dienen de leiders van de mini teams twee mensen voor ‘kantinedienst’ in te delen.

Op deze dagen zal er koffie aan het veld worden verkocht wat deze mensen dan voor staan.

In de handleiding voor kantinediensten die in de kantine te vinden is staat hoe er gehandeld dient te worden.