Vacature penningmeester en algemeen bestuurslid m/v

15-11-2023

Als club hebben we de afgelopen jaren mooie stappen gemaakt en we zijn nog lang niet klaar. Het huidige beleid kunnen we echter enkel voortzetten met een volwaardig en goed functionerend bestuur. Binnen het bestuur van V.V. Nieuw Roden hebben een aantal bestuurders aangegeven op termijn te willen stoppen. Hierdoor zijn wij op zoek naar nieuwe bestuursleden en vers bloed. Binnen het bestuur zijn er de volgende openstaande functies:

• Algemeen bestuurslid
  • Penningmeester

Taken:

• Een algemeen bestuurslid is samen met de overige bestuursleden verantwoordelijk voor het beleid en bestuur van de vereniging.
  • De penningmeester is primair verantwoordelijk voor het financiële beleid van de vereniging en alle financiële transacties die plaatsvinden. Financiële achtergrond/kunde is daarom een vereiste voor deze functie.
  • Twee keer per maand vergaderen op de maandagavond
  • Roulerend bestuursdienst op de zaterdag en/of zondag

De huidige bestuursleden hebben ook allemaal een vaste baan en zodoende een druk leven naast het besturen. Een bestuursfunctie naast je werkzame leven is, dus zeker mogelijk! Dus wil jij mee bepalen over de stappen die we als club zetten en zorgen voor een goede toekomst voor V.V. Nieuw Roden? Dan zoeken we jou!

Mocht je interesse hebben of vragen, schroom niet om contact met ons op te nemen!
Opgave en/of inlichtingen:

• voorzitter@vvnieuwroden.nl
  • Of contact ons via onze social media kanalen

#vvnieuwroden
#samenveurneiroon