Zevenhuizen troeft Nieuw Roden af in derby

01-04-2024

Zaterdagavond was het tijd voor mogelijk de laatste derby tegen Zevenhuizen. Wat een strijd had moeten worden tussen twee ploegen, werd eenrichtingsverkeer. Nieuw Roden was geen schim van zichzelf en verloor volledig terecht met 0-3. Voor Nieuw Roden is het zaak om deze wedstrijd heel snel te vergeten en zich te richten op de thuiswedstrijd tegen Oldeboorn morgenmiddag. Met pijn in het hart feliciteren wij Zevenhuizen met de overwinning en wij willen iedereen bedanken voor de indrukwekkende support en fantastische derde helft. Het sportpark was overladen met maar liefst 450 mensen. Wij willen het de catering en Jakob van der Laan enorm bedanken voor hun service. Daarnaast een “shoutout” naar het barpersoneel en vrijwilligers die deze enorm drukke avond in goede banen hebben weten te leiden. Enorm balen van het resultaat, maar het was een prachtig feestje achteraf. Hopelijk zien we jullie morgenmiddag weer voor de thuiswedstrijd tegen Oldeboorn.
Aanvang: 14:00